«توافقنامه فروش محصولات
و هر گونه خدمات ارائه شده از سوی گروه امورپیمان به خریداران و استفادهکنندهگان از آن»
این
توافقنامه بین گروه امورپیمان
و کلیه خریداران و استفادهکنندگان به شرح زیر
توافق میگردد:
ماده
1: تعاریف:
قوانین:
منظور از قوانین، کلیه قوانین و مقررات حاکم بر کشور جمهوری اسلامی ایران ازجمله
قانون تجارت الکترونیکی و قانون حمایت از مصرفکننده است. متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط
با کاربر است. در صورتی که در قوانین مندرج، رویهها و خدمات گروه امورپیمان
تغییراتی در آینده ایجاد شود، در همین صفحه منتشر و به روز رسانی می شود و شما
توافق میکنید که استفاده
مستمر شما از سایت و خدمات گروه امورپیمان به معنی پذیرش هرگونه تغییر است.
توافقنامه:
منظور از توافق، صفحه «توافقنامه فروش محصولات
و هر گونه خدمات ارائه شده از سوی گروه امورپیمان به خریداران و استفادهکنندهگان از آن»، صفحه حاضر میباشد که تعیین کننده روابط
بین گروه امور پیمان و کاربران و استفادهکنندهگان میباشد.
کاربر
(کاربران): منظور از کاربر، مشتری یا استفاده کننده، شخصی حقیقی یا حقوقی است که، اطلاعات
کاربری خود را در فرم ثبتنام درج کرده است،
و به ثبت سفارش یا هرگونه استفاده از خدمات امورپیمان اقدام کند. کلیه خدمات امور
پیمان در قبال محصولات آموزشی و خدمات ارائه شده، صرفا برای همان کاربر منحصر
خواهد بود. همچنین مطابق این توافق نامه و طبق قانون تجارت الکترونیک، مشتری یا
مصرف کننده هر شخصی است که به منظوری جز تجارت یا شغل حرفهای به خرید کالا یا خدمات
اقدام میکند. در این
توافقنامه
گروه:
منظور از گروه در این توافقنامه، گروه امور
پیمان است.
محصولات
و خدمات: منظور از محصولات و خدمات، کلیه محصولات آموزشی است که در بخش «دوره های
آموزشی» یا بخشهای دیگر سایت امور
پیمان موجود است. این آموزشها ممکن است به
صورت فایل ویدئو، کتاب، لوح فشرده (CD یا DVD)، فایل ذخیره شده بر روی فلش و
موارد مشابه باشند به صورت
دانلودی یا به صورت فیزیکی ارائه شوند.
ماده
2: شرایط استفاده از محصولات و خدمات امورپیمان:
ورود
کاربران به وبسایت امورپیمان و
هرگونه استفاده از محتوی و محصولات ارائه شده در آن، اعم از خرید محصولات در حال
فروش از سوی امور پیمان، مطالب و ویدئوهای رسانه تصویری و سایر خدمات ارائه شده
توسط امور پیمان به معنای آگاه بودن و پذیرفتن شرایط و قوانین حاضر و همچنین نحوه
استفاده از سرویسها و خدمات امور
پیمان است.
هرگونه
ثبت سفارش و خرید محصولات از سوی کاربر (خریدار) و استفادهکنندهگان از محصول، در هر زمان
به معنی پذیرفتن کامل کلیه شرایط و قوانین حاضر است.
شرایط
و توافق حاضر، توافق نامه فروش محصولات بین کلیه خریدارن و استفاده کنندهگان محصولات و گروه امور
پیمان است، همچنین این شرایط و مقررات بین گروه امورپیمان و کلیه کاربران و اشخاصی
که به هر نحوی و با هر وسیلهای از خدمات ارائه
شده از سوی امور پیمان از جمله مطالب درج شده در سایت امورپیمان استفاده مینمایند نافذ است.
ماده
3: ضوابط ایجاد و استفاده از حساب کاربری و ارتباط با کاربر:
اشخاص
برای عضویت لازم است به بخش ثبت نام سایت مراجعه نمایند. ثبتنام در سایت بهمنزله آگاهی و پذیرش کامل توافقنامه حاضر میباشد. هر
شخصی که به هر مقصود و به هراندازهای
از سایت استفاده نماید به معنای آن است که از تمام قوانین و مقررات توافقنامه حاضر آگاهی کامل دارد
و آن را بهصورت کامل پذیرفته
و تابع آن میباشد.
هر
شخصی فقط میتواند یک حساب
کاربری داشته باشد و درصورتیکه مشخص شود شخصی
بیش از یک حساب کاربری داشته است، گروه امورپیمان میتواند آن حسابها را حذف و دسترسی کاربر
به پروفایل کاربری را قطع نماید و کاربر نیز حق هیچگونه اعتراضی نسبت به این
اقدام ندارد.
اشخاص
برای عضویت در سایت باید از اطلاعات و مشخصات هویتی خودشان استفاده نمایند و سایت
هیچگونه مسئولیتی
در ازای تخلف از این موضوع ندارد. درصورتیکه معلوم شود شخصی با نام و
حساب کاربری جعلی اقدام به خرید محصولات و یا استفاده از سایت نموده است، گروه
امورپیمان میتواند نسبت به
حذف آن حساب کاربری اقدام نماید. در این حالت وجه پرداخت شده به کاربر مسترد
نخواهد شد.
اشخاص
باید در ایجاد حساب کاربری و ورود اطلاعت خود دقت نمایند. گروه امورپیمان مسئولیتی
در قبال نادرست بودن اطلاعات کاربر ندارد.
در
صورتی که به تشخیص گروه امور پیمان معلوم شود شخصی به تبلیغات نادرست، ناروا و یا
مغرضانه علیه گروه امور پیمان پرداخته یا میپردازد، خواه این فعالیتها در فضای آنلاین یا آفلاین،
گروه امورپیمان میتواند حساب
کاربری شخص را حذف و شخص خاطی را از سایت یا فضای مذکور اخراج نماید.
کاربر
با ثبتنام در سایت و یا
ارائه سایر اطلاعات تماس مانند شماره تلفن همراه این حق را به گروه میدهد تا گروه در زمانهایی مختلف ایمیلها یا پیامکهایی ارسال نماید. کابران
میتوانند بهدلخواه خود از دریافت این پیامها انصراف دهند.
اطلاعات
تماسی که کاربر در سایت ثبت مینماید، مانند
شماره تماس، ایمیل و …، تنها اطلاعات موثقی
است که گروه آنها را به رسمیت
میشناسد. گروه
امورپیمان تمام مکاتبات و پیگیریها را از طریق
همین اطلاعات تماس انجام میدهد.
گروه
امورپیمان فقط از شمارههای تماسی که در
صفحه «تماس با ما» نوشته شده، استفاده مینماید. درصورتیکه تماسی غیر از شمارههای اعلامشده دریافت کردید اولا توجه
نمایید که مرجع ارسال پیامها گروه
امورپیمان نیست.
ماده
4: مسئولیت های گروه امورپیمان
گروه
امور پیمان به اطلاعات خصوصی اشخاصی که از خدمات گروه استفاده میکنند، احترام گذاشته و از
آن محافظت میکند. اطلاعات
کاربران نزد گروه امور پیمان محفوظ است و گروه امورپیمان تمام تلاش خود را در جهت
حفظ اطلاعات کاربران انجام میدهد.
گروه
امورپیمان تمام تلاش خود را مینماید تا آموزشها و خدمات باکیفیت به
کاربران ارائه دهد. این گروه از پیشنهادات و انتقادات ارائه شده در جهت بهبود
مطالب و محتوی خود استفاده خواهد کرد. در این خصوص این خواهشمند است، کاربران و
استفادهکنندهگان پیشنهادها و انتقادات سازنده
خورد را به آدرس این گروه ارسال نمایند.
گروه
امورپیمان، تمام تلاش خود را جهت بهروزرسانی
مطالب ارائه شده در گروه و صفحات خود مینماید.
گروه میتواند بنا به هر
دلیلی بنا به تشخیص خود اقدام به حذف یا از دسترس خارج نمودن موقتی یا دائمی صفحه
خاصی از سایت نماید و این اقدام حقی برای اعتراض به کاربران نمیدهد.
کلیه
دورههای غیرحضوری گروه
امورپیمان در پلیر اختصاصی گروه امورپیمان که بر بستر ویندوز نصب و راهاندازی میشود، پخش خواهند شد، هر
کاربر با تهیه هر دوره، صرفا در یک سیستم
امکان نصب و پخش ویدیوها را دارد. در صورت درخواست برای انتقال سیستم، سالانه صرفا یک بار امکان
انتقال دورههای آموزشی به سیستم
دیگری وجود دارد که برای انتقال مبلغ ۳۰۰ هزار تومان، بایستی
توسط کاربر پرداخت شود.
باتوجه
به تعریف گارانتی برای دوره های گروه امورپیمان، در صورتی که صرفا در مدت گارانتی،
کاربر به هر دلیلی جهت استفاده از ظرفیت گارانتی اقدام نماید، گروه امورپیمان کلیه
هزینه های پرداختی توسط کاربر را عینا مسترد مینماید. همچنین پس از
استفاده از ظرفیت گارانتی توسط کاربر، کاربر مربوط حق خرید دوره را در تاریخ های بعد از استفاده ظرفیت گارانتی
ندارد.
در
خصوص دوره ها در تلفن های هوشمند نیز مفاد فوقالذکر حاکم است، پخش دوره
ها در تلفن های هوشمند در اپلیکیشن اختصاصی گروه امورپیمان، صورت میگیرد.
ماده
5: مسئولیت های کاربر
کاربر
باید در حفظ و نگهداری اطلاعات خود کوشا باشد و اطلاعاتی مانند نام کاربری،
اطلاعات تماس و رمزهای عبور را نزد خود محرمانه نگه دارد.گروه امورپیمان فقط به شخصی که مالک حساب کابری
است خدمات میدهد. درصورتیکه بر اثر استفاده همزمان از حساب کاربری یا
انتقال آن به دیگران مشکلی ایجاد شود تمام مسئولیتها بر عهده کاربر است و گروه
امورپیمان هیچگونه مسئولیتی
در این خصوص ندارد. ضمن آنکه درصورتیکه
معلوم شود چند نفر بهصورت همزمان از یک حساب کاربری و
محصولات آموزشی استفاده مینمایند، گروه
امورپیمان میتواند بنا به
صلاحدید خود نسبت به توقف ارائه خدمات به کابر مذکور اقدامات لازم را انجام دهد.
صرفا
کاربرانی که دورههای آموزشی را خریداری
نمودهاند پشتیبانی از
دوره ها صورت میگیرد و کاربران حق
عضویت افراد دیگر را ندارند.
کاربران
متعهد هستند تمام محصولات آموزشی را که خریداری مینمایند بهصورت شخصی استفاده نمایند و
از به اشتراک گذاشتن آنها در فضای آنلاین
یا آفلاین، بهصورت مستقیم یا
باواسطه، خودداری نماید. در صورت تخلف از مفاد این ماده و انتشار یا انتقال
محصولات آموزشی، گروه امورپیمان حق پیگیریهای قضایی و قانونی را برای
خود محفوظ میدارد.
ماده
6: حقوق مربوط به مالکیت فکری، مولفان، پدیدآورندگان محصولات
تمام
موراد ارائه شده در گروه امورپیمان مانند محتوای مقالات، محصولات آموزشی ارائه شده،
تصاویر، صوتها، ویدیوها و
مانند آن متعلق به گروه امورپیمان میباشد
و بدون موافقت و اجازه گروه امورپیمان، هیچکس اجازه استفاده، کپی،
بازآفرینی و یا هرگونه اقدام دیگری ندارد.
ماده
7: ثبت و ارسال سفارش
روز
کاری به معنی روز شنبه تا پنج شنبه هر هفته، به استثنای تعطیلات عمومی در ایران
است و کلیه سفارشهای ثبت شده در
طول روزهای کاری و اولین روز پس از تعطیلات پردازش میشوند. گروه امورپیمان به
مشتریان خود در 7 روز هفته و 24 ساعت در روز امکان سفارشگذاری میدهد.
مطابق
با نوع خریداری محصولات در سایت امور پیمان، درصورتیکه کاربر، محصولات را به
صورت دانلودی خریداری نماید، بعد از انجام خرید، محصولات به صورت دانلودی و در
پلیر مخصوص امور پیمان نمایش داده خواهد شد، کاربر میتواند از بخش پروفایل کاربری
به محتوای آموزشی دسترسی داشته باشد.
درصورتیکه کاربر محصول را بهصورت فیزیکی خریداری نماید،
ضمن آنکه صحت و دقت آدرس و کدپستی ارائه شده جهت محل دریافت بر عهده کابر است،
محصولات مذکور به آدرس مذکرو ارسال میگردد.
درصورتیکه به دلیل
ایراد آدرس اعلامشده از سوی
کاربر محصول به خریدار نرسد، گروه امورپیمان هیچگونه مسئولیتی در این خصوص ندارد
و هرگونه هزینه ارسال مجدد برعهده کاربر می باشد. گروه امور پیمان این مرسولات را با استفاده از پست پیشتاز ارسال
مینماید. در صورتی
که کاربر درخواست ارسال با اسنپ و سایر روش های دیگر را داشته باشد، پرداخت هزینههای مربوط برعهده کاربر می
باشد. درصورتیکه محصول ارسالشده دچار نقص و اشکالی باشد
خریدار باید ظرف ۷
روز به گروه امورپیمان موضوع را اطلاع دهد تا بررسی و اصلاح احتمالی لازم انجام
شود.
زمان
ارسال پستی محصولات عموما ۵
روز کاری میباشد که ممکن
است زودتر یا دیرتر تحویل مشتری شود. زمان ارسال سفارشهایی که در روزهای تعطیل
ثبت میشود بعد از اولین
روز کاری بعد از تعطیلات محاسبه خواهد شد.
درصورتیکه کاربر در پرداخت اشتباهی
انجام دهد، مانند آنکه یک محصول آموزشی
را بیش از یکبار به سبد خرید
اضافه نماید، باید درخواست خود را مبنی بر استرداد وجوه اضافی به گروه امورپیمان
اعلام دارد. از زمان اعلام کاربر به گروه امورپیمان، وجوه مربوطه حداقل از 72 ساعت
بعد و فقط به همان حسابی که خرید از آن انجامشده مسترد خواهد شد. در صورت
بروز اشتباه در خریدهایی که بهصورت کارت به کارت
انجام میشود نیز همین
حکم جاری است
در
صورت بروز مشکل در پردازش نهایی سبد خرید مانند اتمام موجودی کالا یا انصراف مشتری،
مبلغ پرداخت شده به حساب مشتری عودت خواهد شد.
گروه
امورپیمان مجاز است بدون اطلاع قبلی نسبت به توقف سفارشگیری جدید، اقدام و فروش
خود را متوقف کند و کلیه سفارشهای ثبت شده قبل
از توقف سفارشگیری، پردازش و
ارسال میشود. حق قطع
فروش کلیه و یا بخشی از محصولات به هر دلیلی مانند اتمام موجودی کالا بدون اطلاع
قبلی، برای امورپیمان محفوظ است.
در
صورت بروز هرگونه خطا نسبت به درج قیمت و ارزش ریالی کالاهای موجود در سایت گروه
امور پیمان، حق بلا اثر نمودن سفارش و خرید انجام شده توسط مشتری، برای گروه
امورپیمان محفوظ است. گروه در اسرع وقت وجوه دریافتی را به حساب اعلام شده توسط
مشتری واریز و عودت مینماید و مشتری
با ورود به سایت گروه امورپیمان میپذیرد
از این امر آگاهی داشته و در این خصوص ادعایی نخواهد داشت. اگر بر اثر اشتباه، قیمت
محصولی کمتر یا بیشتر اعلام شود، سایت میتواند خریدهای قبلی را باطل
نماید تا ثبت سفارش با قیمت اصلی انجام پذیرد.
در
صورتی که کاربر درخواست تغییر نوع خرید از محصول خریداری شده دانلودی به پستی را
داشته باشد، هزینه های مربوط بایستی توسط ایشان واریز شود.
ماده
8: فورس ماژور
منظور
از فورس ماژور اتفاقاتی با منشا خارجی میباشد که خارج از اراده گروه
امورپیمان بوده و بدون پیشبینی محقق شده
باشد؛ مانند قطع سرتاسری اینترنت. در صورت وقوع فورس ماژور گروه امورپیمان هیچ
مسئولیتی بابت موارد مذکور و عدم تحقق تعهدات از جمله از دسترس خارج شدن سایت
نخواهد داشت. همچنین در مواقعی ممکن است بنا به دلایلی سایت با مشکلاتی مانند از
دسترس خارج شدن یا کندی مواجه شود که در این صورت نیز گروه امورپیمان مسئولیتی
ندارد.